niedziela, 13 stycznia 2013

sweet cappuccino






Mówię sobie od dziewiątej rano, że zaraz biorę się za wypracowanie z polskiego podsumowujące średniowiecze.
Jest godzina 16:30 i kartka pusta, a jakichkolwiek notatek w brudnopisie brak.
Mam do wyboru dwa tematy.
1.Miłość- siła niszcząca i uświęcająca. Omów zagadnienie na podstawie zamieszczonego w podręczniku fragmentu Dziejów Tristana i Izoldy oraz w odniesieniu do całości utworu.
2. Przedstaw ideał męskości na przykładzie poznanych fragmentów średniowiecznych tekstów epickich:
Pieśni o Rolandzie i Dziejów Tristana i Izoldy.
Nawet się jeszcze nie zdecydowałam, lenistwo. :D
Tak czy siak, przedłużamy weekend o jeden dzień, a co!




Ah i chcę już ferii. Zamierzam pofarbować włosy, ale przed działaniem w rękawicach,
skracam włosy o jakieś piętnaście cm (w końcu! tym razem słowa dotrzymam).













10 komentarzy:

  1. Jak widzę takie fryzury to zaczynam żałować, że obcięłam włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. inspirujące... ah.. :)
    a ja zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń
  3. wstawisz tutaj swoje wypracowanie z polskiego?

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy możesz mi podać do siebie jakiś e-mail albo gadu gadu ponieważ mam do ciebie bardzo ważna sprawę.Z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisz a ci wszystko wyjaśnie : gg 47052733

    OdpowiedzUsuń